Soutěž | Navigační pohár Petra Tučka 2023 |
Kolo | 5 |
Typ | Navigace po známé trati |
Datum | 2023-07-01 |
Ředitel |
|
||
Rozhodčí |
|
Pilot |
|
||
Copilot |
|
||
Kategorie | A-RAL2 | ||
Čas startu | 11:40:00 | ||
Rychlost | 120 | ||
Imatrikulace | OK BUG 02 | ||
Typ | Ekolot KR-030 Topaz | ||
Klasifikován | ANO | ||
Body | 2847 |
Typ | Zadáno | Body |
Znaky [O / N / F] | 0 / 0 / 0 | 0 |
Fotky [O / N / F] | 6 / 0 / 0 | 600 |
Vzlet [S / Z / D] | 11:40:00 / - / - | 0 |
Přesnost přistání [B] | 250 | 250 |
Protisměrný let [P] | 0 | 0 |
Ostatní body [B] | 0 | 0 |
Ostatní penalizace [B] | 0 | 0 |
Poznámka | - |
Jméno | Typ | Vzdálenost | ČB vypočteno | ČB změřeno | OB protnuto | PB protnuto | Výška omezení | Výška změřeno | Body | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB, ČB, MAX_VYS, VYS_Z | 0.00 | 11:47:00 | 11:47:06 | ANO | ANO | GND - 3500 | 674 | 97 | 50 | 0 | 0 |
B01 | ČB, PB | 4.97 | 11:49:29 | 11:49:16 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 624 | 76 | 0 | 100 | 0 |
OB1 - železnice s polní | OB, ČB, VYS_K | 15.82 | 11:54:55 | 11:55:01 | ANO | ANO | GND - 3500 | 523 | 97 | 50 | 0 | 0 |
B02 | PB | 23.12 | 11:58:34 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
OB2 - kaple | OB, ČB | 25.36 | 11:59:41 | 11:59:45 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 559 | 100 | 50 | 0 | 0 |
OB3 - střed hřbitova | 34.02 | 12:04:01 | 00:00:00 | ANO | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
B03 | ČB, PB | 48.21 | 12:11:06 | 12:11:18 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 1104 | 79 | 0 | 100 | 0 |
OB4 - Y křižovatka | OB, ČB | 52.32 | 12:13:10 | 00:00:00 | ANO | NE | GND - FL 660 | 0 | 50 | 0 | 0 | |
B04 | ČB, PB | 57.45 | 12:15:43 | 12:15:54 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 749 | 82 | 0 | 100 | 0 |
OB5 - křížení polňaček | OB, ČB | 64.97 | 12:19:29 | 12:19:36 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 659 | 94 | 50 | 0 | 0 |
B06 | PB | 73.69 | 12:23:51 | 12:23:31 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 753 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB6 - mlýn | OB, ČB | 80.31 | 12:27:09 | 12:26:54 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 621 | 70 | 50 | 0 | 0 |
B07 | PB | 83.91 | 12:29:57 | 12:30:12 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 690 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB7 - Y křižovatka | OB, ČB | 88.72 | 12:32:22 | 12:32:38 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 755 | 67 | 50 | 0 | 0 |
B08 | PB | 99.72 | 12:37:52 | 12:37:43 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 591 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | OB, ČB, VYS_Z | 104.43 | 12:40:13 | 12:40:18 | ANO | ANO | GND - 3500 | 534 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B09 | PB | 110.07 | 12:43:02 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
B10 | ČB, PB | 117.59 | 12:46:48 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
KBT - Spitfire J. Hartmana | OB, ČB, VYS_K | 122.01 | 12:49:00 | 12:48:50 | ANO | ANO | GND - 3500 | 655 | 85 | 50 | 0 | 0 |
Počáteční bod | Koncový bod | Narušení min počet | Narušení min čas | Narušení max počet | Narušení max čas | Body |
---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB1 - železnice s polní | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | KBT - Spitfire J. Hartmana | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |